FAQ - Veelgestelde vragen
Om het u gemakkelijker te maken om op onze site te winkelen, hebben we de meest gestelde vragen van onze klanten op een rijtje gezet. Als u niet heeft gevonden waar u naar opzoek bent, stuur ons dan een vraag via het contactformulier, per telefoon of e-mail en we beantwoorden graag al uw vragen.
-Hoe kan ik iets kopen?
Kopen in onze online winkel is gemakkelijk en snel. Zodra u een product heeft gekozen, voegt u het aan uw winkelwagentje toe en vervolgens gaat u verder naar de betaling, waar u uw bezorggegevens invoert en de aankoop bevestigt.
+Hoe kan ik meer producten aan de winkelwagen toevoegen?
Zodra u één product aan uw winkelwagentje heeft toegevoegd, selecteert u de optie 'Verder winkelen' om meer producten toe te voegen. Wanneer u de gewenste producten in de winkelwagen heeft gestopt, gaat u verder naar de betalingspagina en vult u hier uw bezorggegevens in.
+Is een login vereist om te bestellen?
Nee. U kunt een aankoop doen zonder lid te worden van de site.
+Wie bezorgt het pakket?
Het pakket wordt bezorgd via een koeriersdienst. We behouden ons het recht voor om de contractpartner voor de levering van zendingen te wijzigen.
+Hoe snel versturen jullie het pakket?
Vanaf het moment dat u de aankoop voltooit, wordt het pakket binnen één werkdag bij de koerier afgeleverd en kunt u de goederen uiterlijk vijf dagen nadat ze zijn verzonden op uw adres verwachten.
+Hoe kan er betaald worden?
Betaling geschiedt onder rembours, d.w.z. bij het afhalen van het pakket. Betaling kan ook worden gedaan via PayPal, creditcards en betalingsopdracht indien aangegeven op de verkooppagina.
+Extra services
Als u bij het betalen kiest voor prioriteitslevering, betekent dit dat wij uw bestelling eerst verwerken en het product direct verzenden.
Via het aankoopproces kunt u extra betalen voor een pakketverzekering, wat betekent dat als er schade tijdens transport ontstaat, wij het beschadigde product zonder onnodige vragen zullen vervangen.
+Kunnen de producten persoonlijk worden afgehaald?
Er is geen mogelijkheid om producten persoonlijk af te halen, aangezien dit een online winkel is en we geen fysieke vestiging hebben. Aankoop is alleen mogelijk via de website.
+Dataveiligheid
Winkelen is uiterst veilig op onze site. We gebruiken de meest geavanceerde versleutelingsmethoden en andere beveiligingsprotocollen om onze klantgegevens 100% veilig te houden.
Uw gegevens zijn beschermd en we zullen deze niet met derden delen. We zullen uw persoonlijke gegevens uitsluitend gebruiken voor de doeleinden van de bestelling, evenals voor het verzenden van bepaald informatiemateriaal.
+Ik wil grotere hoeveelheden producten bestellen! Hoe doe ik dat?
Mocht u een grotere hoeveelheid producten willen bestellen of met ons willen samenwerken, neem dan contact met ons op via de contactpagina om verschillende samenwerkingsmogelijkheden af te spreken.
+Hoe kan ik het product retourneren?
De koper moet de verkoper schriftelijk op de hoogte stellen van het voornemen om zich terug te trekken uit de aankoop, niet later dan de deadline die is vermeld op de pagina waar hij het product heeft gekocht.
+Ik heb het product besteld, maar het is nog niet geleverd, met wie moet ik contact opnemen?
In het geval dat de geplande levertijd is verstreken en u het pakket nog niet heeft ontvangen, stuur ons dan een vraag naar het e-mailadres voor klantenondersteuning onder aan de website.